google-site-verification=AlKPgkDjqG_pY-M84x6x-z0vW_yUpf3kaj7cazKAhyQ

Személyre szabott élmények, fenntartható és környezettudatos rendezvények – ezek a legfontosabb iparági trendek Európa egyik legfontosabb B2B MICE vására, a szlovéniai Conventa Trade Show résztvevői szerint. A Visual Europe Group mini-épületvetítéssel és zöldalma illatú installációval is meglepte a vendégeket a múlt héten Ljubljanában.

A Conventa Trade Show Európa egyik legnépszerűbb B2B vására a MICE iparágban. Január 22-23-án immár 12. alkalommal rendezték meg a szlovéniai Ljubljanában. Az esemény nívóját az adja, hogy a Közép-Kelet Európai régió legfontosabb rendezvényhelyszínei, hotelei, iparági szolgáltatói, DMC-i (destination management company) és PCO-i (professional conference organiser) vesznek részt rajta, és több mint 250 szakmai vásárló (hosted buyer) érkezik a világ minden tájáról.

Mapping, zöldalma-illatban

„Egy rendezvénytechnikai szolgáltató sikerének kulcsa a személyes kontaktus a partnerekkel, a potenciális vásárlókkal. Ezek a kapcsolatok segítenek abban, hogy hatékony és eredményes tárgyalások, üzletkötések jöjjenek létre. Az ilyen rendezvényeken remek lehetőség nyílik a kapcsolatfelvételre, valamint beszélgetésekre az iparági trendekről” – vallja Botond Szabolcs, a Visual Europe Group ügyvezető igazgatója.

A Visual Europe Group két helyszínen is jelen volt a Conventa Trade Show-n. A Conventa Experience Zone főtámogatójaként az itt található standon a Szent István Bazilika makettjét állítottunk ki, amelyre kis projektorokkal mappingeltünk. Mellette pedig bemutattuk azt a 31000 lumenes Panasonic lézerprojektorunkat, amivel a bazilika igazi fényfestését csináljuk.

Ezen a területen egy audiovizuális installációt is elhelyeztünk. 5 projektorral vetítettünk, 3 rétegben. 1. réteg: tüll, 2. réteg: dekorációs elemek, 3. réteg: háttérvetítés. Mindhárom rétegre általunk gyártott tartalom került, ezen felül az installációs teret zöldalma illatessszenciával is beterítettük, a Conventa arculathoz igazodva. Így egy további érzékszervet is bevontunk az élménybe.

A Coffe Cornerben is jelen voltunk, és remek hangulatú beszélgetéseket folytattunk a vendégeinkkel.

Fenntartható rendezvények, új élmények

A Conventa Trade Show arra is kiváló alkalom, hogy az iparági szereplőkkel eszmét cseréljünk a legfrissebb rendezvénytechnikai és –szervezési nemzetközi trendekről, valamint a legizgalmasabb újdonságokról.

„Soha nem volt még ennyire fontos, hogy személyre szabott élményeket adjunk a megrendelőknek. Az ügyfelek folyamatosan új tartalmakat, új élményeket keresnek, és kerülik a sablonos megoldásokat” – fogalmaz tapasztalatairól Fazakas F. János nemzetközi értékesítési igazgató. Az innovatív szemléletmód szerint a perszonalizáció ma már olyan szintű lehet, hogy egy rendezvény minden egyes résztvevőjének egyedi, személyre szabott élményt adhat. Ebben a folyamatban nagy segítséget jelent a digitalizáció, amely például applikációk, interaktív eszközök alkalmazásában valósul meg.

Kiemelten fontos 2020-ban, a klímaváltozásról folytatott világszintű viták közepette, hogy a rendezvényeknek is a fenntarthatóságra kell törekedniük. Ez egyaránt jelenti a környezettudatos alapanyagok használatát, a fenntartható közlekedési megoldásokat, valamint olyan rendezvény-desztinációk választását, amelyek igazodnak ebbe a trendbe.