A Dal minden évben a legjobb magyar slágert keresi. A hétrészes tehetségkutató produkció a legnézettebb magyar műsorok egyike, az MTVA és a Duna Média kiemelten fontos projektje, az IKO Műsorgyártó Kft. gyártásában.

Hogyan készült A Dal? Pillantsunk be a kulisszák mögé!

A négy válogatóból, két elődöntőből és egy döntőből álló produkció otthona az MTVA Kunigunda útjai székházának 600 négyzetméteres 1-es stúdiója. A sikeres lebonyolítás szempontjából tehát hatalmas jelentősége van egy felkészült rendezvénytechnikai partnernek, amely sok évtizedes tapasztalattal rendelkezik a legkülönfélébb tévés produkciók megalkotásában. Így esett a választás a Visual Europe Production rutinos szakmai stábjára, amely a legmagasabb nemzetközi színvonalú produkciókon dolgozott eddig, legyen szó bármilyen televíziós show-ról: sportközvetítésről, tévés vetélkedőről vagy zenei tehetségkutatóról.

A televíziós show különleges műfaj, amely különleges látásmódot igényel. Izgalmas kihívás, hiszen alapos előzetes tervezést és felkészülést igényel, és speciális kihívások is mindig adódnak – példaként említhetjük a koronavírus-járványhelyzet miatt megváltozott körülményeket. 

Az idei feladat igazi kihívása az volt, hogy a teljes technikai kivitelezést a Visual Europe Production tapasztalt rendezvénytechnikai csapata kapta feladatul. A tervezéstől a logisztikáig, a háttérstáb kialakításától a technikusok felkészítéséig komplett szolgáltatást nyújtottunk.

A legmodernebb technológiát alkalmaztuk, mind hangban, mind látványban, mind fényben. A különleges díszletben két produkció is otthonra lelt: A Dal mellett a Petőfi Zenei Díjátadó is. „Kiemelném egyrészt a 160 négyzetméter körüli LED falat, ami nem egy egység volt, hanem különböző idomokból összerakott LED falként állt fel. A színpadon lépésálló LED falat, vagyis LED padlót is használtunk” – mondja Pácser Balázs, a Visual Europe Production Large Event üzletágigazgatója. (a videóban 1:31-1:48 között)

És vajon mi volt a produkció sikerének titka?

Nagyon fontos eleme volt ennek a projektnek, és a projekt sikerének, hogy olyan ügyféllel tudtunk dolgozni, akivel össze tudtuk hangolni a gondolkodásunkat, el tudtuk szabadítani közösen a kreatív energiáinkat és a közös gondolkodásból valami rendkívül lenyűgöző született: ez a produkció” – fogalmaz Fazakas F. János, a VE Production nemzetközi értékesítési igazgatója (a videóban 0:53-1:11 között). 

pályázatok
Update Cookie Preferences