Az online megoldások váltak a legfontosabb trenddé a koronavírus-járvány miatt idén a rendezvényszervezésben. A hazai rendezvénytechnikai piac egyik vezető szereplőjeként a Visual Europe Group komplex megoldásokkal valósítja meg az online rendezvényeket, például a digitális térbe költöztetve komplett kiállításokat, expókat – végigjárható standokkal és megtekinthető brosúrákkal. Professzionális stúdiónkból pedig olyan online rendezvények jelentkeztek már idén sikerrel, mint Az Év Irodája díjátadója, a Media Digital Hungary vagy az MVM Edison díjátadója. Digital Labs néven teljesen új üzletágat hozunk létre a virtuális események technikai támogatására.

A rendezvényipari cégek jelentős része 90-95 százalékos visszaesést szenvedett el idén a hagyományos szolgáltatási területein az előző évhez képest. A koronavírus-világjárvány a teljes iparágat óriási kihívás elé állította. A rendezvényipar egyik legnagyobb szereplőjeként a Visual Europe Group az alkalmazkodásban és az innovációban látja a választ erre a kihívásra – ennek érdekében komplett digitális üzletágat hozunk létre Visual Europe Digital Labs néven.

A rendezvénytechnikai szolgáltatások piacán a rendkívüli helyzet miatt az online megoldások váltak a legfontosabb trenddé 2020-ban. Olyan rendezvénytechnikai partnerekre van szüksége az ügyfeleknek, akik a projekt kezdetétől fogva minden eshetőségre felkészültek. Ezt a biztonságot kínálja a Visual Europe Digital Labs, amely komplex technológiai portfóliót és személyre szabott digitális megoldást kínál” – fogalmaz Botond Szabolcs, a Visual Europe Group vezérigazgatója.

A cég innovatív megoldásának köszönhetően például szinte bármilyen expó vagy konferencia áthelyezhető az online térbe, maximális biztonság mellett. A vendégek virtuálisan ugyanúgy végigjárhatják a standokat és megnézhetik a kiállítók anyagait, mint egy élő rendezvényen.

„Azok az elemek, amelyek az élő konferenciák talán legvonzóbb részei, lemondás nélkül átültethetőek online verzióba. Az offline eseményeknél a kapcsolatépítés, a networking fontos momentum a résztvevők számára, így kritikus kérdés számunkra is, hogyan tudjuk ezt nekik megadni. Erre kínálunk olyan megoldást, ahol az előadókkal és a többi résztvevővel egyaránt lehetősége van mindenkinek csoportosan, vagy privát formában beszélgetni, akár élő videóchat formájában, arcot is társítva a leendő ismerőshöz vagy üzleti partnerhez. Így továbbra is ki tudjuk használni ezt az igen fontos erejét a konferenciáknak és az előadások mellett további értékeket, erőforrásokat és kapcsolati hálót tudnak a résztvevők szerezni” – tájékoztat Botond Szabolcs.

A koronavírus-világjárvány kitörése óta már több mint 100 rendezvényt költöztetett át sikeresen az online térbe a cégcsoport, amely több mint 15 éve nyújt ügyfeleinek testre szabott, különleges megoldásokat rendezvényeik tervezésében és lebonyolításában a hazai és nemzetközi piacon egyaránt. Stúdiónkból jelentkezett többek között Az Év irodája verseny díjátadója, a Media Digital Hungary, Danny Blue Online Mentalista Show-ja, vagy éppen az MVM Edison díjátadója.

A stúdióban akár 20 kamera is dolgozhat egyszerre, modern hang-és vizuáltechnikával és szakértő stábbal. A stúdiók különleges, multifunkcionális, íves LED-falai páratlan vizuális megoldásokra adnak lehetőséget, a konferenciák szervezői pedig számos ötlettel tehetik interaktívvá rendezvényüket az online térben is, maximális járványügyi biztonság mellett.

pályázatok
Update Cookie Preferences